Εταιρείες ακύρωσαν δρομολόγια εν μέσω συνεχιζόμενων ελλείψεων εργατικού δυναμικού

Με το πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού είναι αντιμέτωπη και η βιομηχανία της κρουαζιέρας και ενώ αυξάνεται το ενδιαφέρον για ταξίδια, όπως σημειώνει το πρακτορείο Bloomberg.

«Τα κρουαζιερόπλοια γεμίζουν ξανά, αλλά οι επιβάτες επιβιβάζονται πολύ πιο γρήγορα από τα μέλη του πληρώματος» αναφέρει το δημοσίευμα.

  • Διαβάστε επίσης: Το τουριστικό success story και οι προορισμοί που βουλιάζουν

Ακυρώσεις ταξιδιών

Η Princess Cruises της Carnival ακύρωσε 11 φθινοπωρινά δρομολόγια του Diamond Princess αυτήν την εβδομάδα, λέγοντας ότι δεν μπορούσε να προσφέρει το επίπεδο υπηρεσιών που περιμέναν οι πελάτες εν μέσω συνεχιζόμενων ελλείψεων εργατικού δυναμικού. Η εταιρεία μείωσε επίσης τις δωρεάν τούρτες γενεθλίων της και έναν μπουφέ σοκολάτας, περικοπές που έγιναν λόγω μειωμένου προσωπικού.

Την ίδια ώρα, η P&O Cruises, θυγατρική της Carnival, ακύρωσε επτά ταξίδια νωρίτερα αυτό το καλοκαίρι λόγω έλλειψης προσωπικού.

Επιπλέον, η Norwegian Cruise Line Holdings Ltd., ακόμη μια μεγάλη εταιρεία του κλάδου, ενημέρωσε τους επενδυτές ότι έπρεπε να περιορίσει τη χωρητικότητα του «Pride of America» λόγω έλλειψης προσωπικού.

Τα περισσότερα μέλη του πληρώματος προέρχονται από τις Φιλιππίνες, την Ινδονησία, την Ινδία και από όλα τα νησιά της Καραϊβικής και απαιτείται βίζα για να εργαστούν σε πλοία που ταξιδεύουν μέσα και έξω από αμερικανικά λιμάνια. Ωστόσο, ο αριθμός των θεωρήσεων που επεξεργάστηκε το Στέιτ Ντιπάρτμεντ μειώθηκε έως και 90% κατά τη διάρκεια της πανδημίας.